Oferujemy szeroki wachlarz integracji sklepów internetowych z innymi usługami.

Zaczynając od podstawowych integracji, koniecznych do funkcjonowania sklepu, jak systemy płatności, czy usługi wysyłek, kurierzy oraz paczkomaty.

Oferujemy możliwość połączenia z mediami społecznościowymi, w celu prezentacji oferty sklepu.

Pozwala to na tworzenie postów z prezentacją produktu, oznaczeniem tego produktu i bezpośrednim przekierowaniem do sklepu internetowego. Połączenie to jest cały czas aktualizowane, wszystkie dane o produktach są od razu przesyłane do mediów społecznościowych, dzięki czemu masz pewność, że klient zawsze zobaczy aktualną cenę, zdjęcia czy opis produktu. Jeżeli stan magazynowy w sklepie internetowym osiągnie poziom 0, w mediach społecznościowych taka informacja od razu będzie widoczna wraz z odpowiednią adnotacją.

Integracje są możliwe także w dużo szerszym ujęciu.

Do wspomnianych powyżej, można dołożyć możliwość automatycznego umieszczania produktów w sklepach typu marketplace (np. Allegro, Amazon, Empik, Ebay, OLX i tym podobne). Całość może zostać połączona z systemami magazynowo-księgowymi, takimi jak Subiekt, Symfonia czy Navireo, usługami fakturowania (Fakturownia), oraz systemami klasy ERP (SAP, Comach Optima, Enova 365 i inne).

Zaawansowane integracje opieramy o system Baselinker, pozwalający dodatkowo na:

  • automatyzację obsługi zamówienia (zamiany statusów, wysyłka powiadomień do klientów)
  • wsparcie procesu pakowania
  • identyfikację dzwoniącego klienta (wyświetlanie jego danych i danych jego zamówienia jeszcze przed odebraniem połączenia)
  • szczegółowe raportowanie, które pozwoli usprawnić proces obsługi klienta
  • powiadomienia email oraz SMS dla klientów
  • prowadzenie magazynu produktów i jego synchronizacja pomiędzy wszystkimi systemami
  • import katalogów produktów od dostawców
  • porównywanie cen konkurencji na Allegro
  • śledzenie statusu wszystkich wysyłek w jednym miejscu
  • wydruki etykiet kurierskich na papierze samoprzylepnym
  • dedykowaną dla każdego klienta stronę ze statusem jego zamówienia
  • zarządzanie niedoręczonymi przesyłkami

To wszystko daje możliwość utworzenia spójnego systemu, w którym można realizować pełen proces sprzedażowy, magazynowy, wysyłkowy, fakturowy z jednego miejsca na kilku platformach jednocześnie.